Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Hui acte central de comarca

A Alzira hui fem l'acte de comarca i demà el central a València. Tot és important, l'Ajuntament, el Govern autonòmic i sobretot la Diputació.

Altre tema: Quan més coses conec del Polígon més desastre me'n adone que n'hi ha. Ara resulta que hi ha empreses que no poden tindre suficient potència de llum i altres ni tant sols poder fer ús dels serveis. Els treballadors eixen al camp a fer les seues necessitats i l'asfalt va deteriorant-se cada vegada més, saltant en mil trocets. Que lamentable!

Per altra banda m'ho he pensat millor i diseccionar ací el programa resultaria un poc aborridet. No seria el lloc, ni la millor forma. He pensat que millor tancar cada apunt fins al dia de les eleccions, amb una reclamació de millora de les que proposa el nostre programa.

Esports: Un nou camp de gespa artificial i cursos de formació gratuïts als voluntaris.

PD: He d'agrair totes les mostres d'ànim que estic rebent. Fins i tot d'alguna gent del PP, que em diu .... "Saps que no et vaig a votar, però sàpigues que em sap greu". Jo vos dic: "Feu el que vullgau però sigau LLIURES"

0 comentarios