Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Fi de campanya

S'ha acabat la campanya! Hui acte a l'auditori que ha tancat la campanya i bastant bé. L'assistència bona, però realment hui tot el món estava prou repartit, el PP els seus, els del PSOE alseu i la majoria dels nostres al nostre. Res massa significatiu.

Però m'he enterat que el dimecres a l'acte del PP, es ficaren amb nosaltres (han topat en pedra) i amb Nicasio i això si que no ho entenc. El senyor Soler deu estar molt nervios per a ficar-se amb gent que no va en la candidatura, encara que haja sigut el nostre portaveu en aquesta legislatura.

En quant a les seues formes, ja sabem com és, però no és e nostre estíl. A mi em diuen companys de la política de fora del poble, quan coneixen al nostre Alcalde, "menut Alcalde tingeu, això és poc ......" i imagineu que més.

Jo treballe en una empresa que dona serveis a molts ajuntaments i vos assegure que eixe estíl et fa vergonya, i no és molt normal, al menys en municipis importants . Jo no el voldria per a representar al meu poble.

Demà (dissabte) la última reflexió i el diumenge quan arrive a casa de l'escrutini, vos ficaré els resultats per a que estigau al dia inmediatament. La reflexió del resultat, per al dilluns a la nit.

Medi ambient: La Pobla lloc net i saludable, gran zona verda al Barranc de Barxeta, dret al descans de les veïnes i veïns, reducció de l'impost de les llicències d'obra per a la instal·lació de sistemes d'energies netes, ...

 

0 comentarios