Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Pendent ...

Tenia pendent una resenya per a comentar una coseta del vídeo de Xúquer Viu i una altra del dia de La Constitució.

Respecte al vídeo atenció al que diu dels brolladors del riu al pas per la manxa. Quan els aqüífers abans alimentaven al riu al seu pas i feien que el riu arribara a les nostres comarques amb més cabal, ara és al contrari, el riu alimenta els aqüífers al seu pas per la manxa, la qual cosa significa que el riu va deixant aigua que va filtrant cap avall. Aquest és un dels resultats dels pactes de l'agua Zaplana-Bono.

Altre aspecte que tenia pendent és la celebració que va fer l'Ajuntament amb motiu del dia de La Constitució. Un poc pobre al meu entendre. Si teniu en compte que s'aprofita l'acte per a fer un xicotet reconeixement a la gent que complia 65 anys, que eren unes 35 persones de les quals a l'acte assistiren vint-i-tants, i si teniu en compte que a l'acte no seriem més de 60 ó 65 persones, es podeu fer un poc a l'idea de com va ser el mateix. Per a mi deslluït i a més l'Alcalde ens va obsequiar amb un discurs que algú li havia preparat (segons les seues pròpies paraules) i que va resultar bastant "tostó".

AH! Ja tenim al carrer el nou butlletí. Que vos ha paregut?

En parlarem a les properes dies. Disculpeu-me, però tinc un xicotet problema al meu ordinador que no em permet fer les coses que voldria fins que no aborde una reparació que tinc pendent.

0 comentarios