Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Tornem al tajo

Tornem al tajo

I que poques coses canvien! Fixeu-vos en aquest exemple:

En plenes vacances teniem Comissions Informatives i jo em vaig desplaçar expressament per a assistir. Allí vaig preguntar una qüestió a la que no trobava explicació. El PP havia aprovat, amb la nostra oposició, una acta de recepció parcial de l’obra d’urbanització de la III Fase del Polígon Industrial. Parcial pq donaven per acabada l’obra a excepció de la llum. A nosaltres ens pareixia incomprensible, que pugueren donar per acceptada parcialment l’obra sense la llum, era com si comprarem la casa i ens donaren les claus advertint-nes que no funciona encara la instal·lació elèctrica.

La bona qüestió, al marge d’aquest assumpte de la instal·lació electrica, és que vaig apreciar, que una de les redones NO estava acabada. Ho vaig preguntar i em varen dir que la resposta ja me la donarien per escrit.

Extrany de "coll----ns" vaig pensar jo!! Bé, unes dies després al passar per allí ja estaven treballant a la redona, i ara ja esta arreglada. Sort que com ja vaig aprenent, en quant em vaig olorar alguna cosa rara vaig anar a fer una foto per a que quedara constància.

Ací la teniu ... La foto, ..., la explicació encara no me l’han donada.

0 comentarios