Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Canviem en poc

Ja fa temps que la idea em ronda pel cap, i és que he decidit, per a animar un poc la varietat del Blog, introduir de quant en quant alguns raonaments més de política general, de qüestions socials del dia a dia, espirituals, privades, etc. Es dir qualsevol pensament que tinga interés en compartir amb vosaltres.

L’objectiu primordial ha de continuar sent parlar de la vida política local, però com que de vegades he de reconeixer que pot ser compicat mantenir un interés constant vaig a probar de fer aquestes incursions.

La veritat és que fa un temps que ho vaig decidir, i just des d’eixe moment, al poble no deixaven de passar assumptes que considerava importants i no podia transmetre aquesta idea, però ara ja esta fet.

Per cert quan de tant en tant, trobe temps per a escriure quatre línies (intente que no passe molt de temps) m’apareix el dubte de si açò ho llegirà algú, així que sapigau que els comentaris que he rebut últimament pel carrer m’animen a continuar aquesta tasca...... MOLTES GRÀCIES

0 comentarios