Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

El PP m'acusa, personalment, d'utilitzar la mentida i manipular

Sí senyors. El PP ha editat un butlletí (ELCAMPANARpopular), en el que diu que en el blog d’un membre d’EU (o siga jo) he afirmat que l’Ajuntament havia presentat un ERE i que això és fals.

Però afortunadament al blog que anuncien al seu butlletí esta ben clar quina és la realitat. http://popularslapobla.blogspot.com

No sols açò, també que ... "no sabem on tenim la mà ’esquerra’ " i altres "piropos" similars.

A més tenen la poca vergonya de mentir descaradament i en altres dir veritats a mitjes.

Per exemple: No els ha agradat que diguerem que havien retallat el Servei d’Ajuda a Domicili, perquè anuncien que 3 de les treballadores que despatxaran de la residència van a dedicar-se a eixe servei. AH !!! Van a dedicar-se (futur), però nosaltres del que parlem és del que han fet fins ara. Si en el futur el Servei es veu incrementat, serà altra cosa. De totes maneres, són tantes les vegades que el PP diu una cosa i després fan un altra que, com per a fiar-se!

Altra.- Diuen que les opinions dels veïns publicades als nostres butlletins, ens les inventem. No se qui és l’autor d’eixa informació, però FA FALTA SER INDECENT i TINDRÉ POCA MORAL per a dir una mentida tan clara sense avergonyir-se. Si el proper diumenge, saben d’algún regidor del PP que ha passat pel confesionarí m’ho diuen, que tinc interés en saber qui ha ficat eixa calúmnia.

Hi ha més assumptes, que tampoc es qüestió d’amollar-ho tot d’una ...

13 comentarios

Vicent -

Demòcrata, espere que entengues el que vaig a dir:
A mi em pareix que no atenta contra la inteligència pel simple motiu de que és evident que no es tracta d'un blog del PP. Tractar de fer-se passar per un blog real, sí que atentaria contra la inteligència, però més bé jo diria que es sarcàstic (al menys en algunes coses m'ho pareix). Hi ha molts blogs no oficials d'aquest estil, el més famos el de "www.losgenoveses.net". En definitiva que no crec que eixe justiciero intente suplantar a ningú.
El que jo trobe més divertit de tot, és que aquest blog s'anunciara al butlletí del PP.
Jo dispose d'alguna informació, cert, però entendras que hi ha coses que em reserve i no puc contar.
Al menys públicament i mentre el PP no aclareisca que ha passat ...
En privat ho solte tot :-)

demòcrata -

ok, Vicent, no obstante, la triquiñuela esa del justiciero apareciendo en un blog del pp que resulta ser falso... atenta contra la inteligencia de los e-ciudadanos y es una técnica de "propaganda" que no es necesaria y que debieras aclarar... os resta credibilidad ante el pueblo.

El justiciero, debe impartir ¿justicia?, pero no suplantar la identidad de nadie...

El que tenga oidos que oiga...

Vicent -

Gràcies demòcrata. Serà que el PP està fart de la seua pròpia majoria absoluta i treballa per a destruir-la?

demòcrata -

para PP_mayoria_absoluta:
¿porque la constitución ampara su derecho a la libertad de expresión ?.
adelante, Vicent, esto se anima...

PP_mayoría_absoluta -

xq no te callas ??

Vicent -

Que les coses s'estan fent rematadament mal és evident, però la desaparició dels butlletins és molt extranya. Hi ha moltes probabilitats que estiguen en casa o local d'algú, o en un contenidor, que 900 butlletins no els fiques en una carpeta.

Dóna vertigen ser aborigen -

on diu: "ni tan sols en la primera legislatura"
em referisc, òbviament, a la primera legislatura del PP

Dóna vertigen ser aborigen -

Jo no sóc ningú i parle sempre desde el coneixement que em puguen proporcionar diaris, blocs i, com no, rumors.
Però he de comentar vàries coses:
1.- A ma casa va arribar el butlletí del PP, li vaig pegar una ullada i vaig passar... però en això que no saps que fer, el vaig tornar a mirar per a entrar a vore el bloc i em vaig trobar en el pastís.

2.- vaig sentir rumors del robatori de butlletins, que després es van transformar en rumors de retirada de butlletins degut a que els del PP s'assabentaren de que el bloc havia sofrit "modificacions".
3.- Si algú "modifica" un bloc, no crec que furte butlletins propagandístics on es fa publicitat d'aquell bloc, ja que l'haurà modificat per tal de que siga llegit.
4.- En aquest cas, i suposant que el PP no haja retirat les seues pròpies butlletes (imprimides en algun lloc), m'atrevisc a confirmar que la gent està bastant descontenta amb l'actual gestió del poble.

Dos actes inusuals dins la desobediència civil ("desaparició" de butlletes i "modificació" de bloc) que mai abans s'havien donat, ni tan sols en la primera legislatura... Les coses deuen estar fent-se molt malament per a que el poble s'enfade d'aquesta manera i s'atrevisca a dur a terme aquestes accions...

Vicent -

Per al Gat:
Sí parle de moralitat i decència per que a mi no se m'ocurreix dir obertament una mentida tan clara sense escrupuls. És molt greu!
Tracte de validar les meues informacions abans de donar-les per que per a mi la credibilitat és important. Alguna vegada puc errar, però mai intencionadament. La mentida de la que jo parle és intencionada i sols pot ser concebida amb males intencions.
Del blog que dius que jo publicite, estas molt equivocat, jo no el publicite sols he ficat un enllaç. El que ho publicitava era el PP en el seu butlletí, jo ho he vist. Si ho desitges t'ho puc mostrar, però és al PP al qui hauries de preguntar.
Dels 900 butlletins? Precisament en eixos butlletins anava el blog anunciat. A mi m'agradaria saber on estan eixos butlletins. Eren simplement fotocòpies a color, fetes un dissabte. On podrien fer-les tan ràpidament? On hi ha una fotocopiadora en color?
Tinc sospites ... i pense mal, el que no se és si encertaré.

Vicent -

Anem per parts, per al poblatà i el regidor actual:
Igual el comentari no ha estat massa encertat. Pretenia ser sarcàstic i assumint que una persona conservadora (en el meu exemple imaginari era un regidor del PP), és una persona més propensa a les pràctiques catòliques, i que una persona aixì (i portant-ho al cas extrem) necessitaria redimir el seu pecat (la mentida), buscaria el confesionari per a estar en pau amb si mateix.
Però és totalment cert que una cosa no te res a vore amb l'altra. Segur que al PP i a EU, hi ha tant gent creient com no creient.
Ara no entenc això de "feu servir l'esglèsia", jo sols havia parlat del confessionari.

EL GAT DEL LOCO -

I tú eres el que parles de moralitat i decència?

Per casualitat no sabràs tú algo d'eixe blog del PP que publicites ací?...perquè el blog del PP de la Pobla Llarga que jo conec és un altre.

I dels 900 butlletins que van robar en el poble mentres es repartien?....Que per cert va eixir en el diari "LEVANTE".


Sempre mira al teu voltant.......pots tindre prop "el gat del loco"

regidor actual -

jo aniré demà a les 12

poblatà -

ja t'ho dic jo: cap dels regidors actuals pasa pel confesionari. només feu servir l'esglesia quan vos interessa...que té a veure una cosa i l'altra ?