Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

El ple

Tinc pendent fer una entrada per a exposar-vos les dates, cronològicament, de com han anat els escrits respecte de les antenes, que el PP ha tractat de marejar. Ho faré.

Però es que ahir varem tindré el Ple i en el punt del pressupost, el que es suposa més important, després d'una llarga exposició de 7 o 8 punts pels quals no estavem d'acord, i després de les qüestions i repars també plantejades pels companys del PSOE, la resposta de l'Alcalde fou ..... NINGUNA !!!!

Crec que deu ser la primera vegada en la història de la democràcia en La Pobla Llarga, que l'equip de Govern ni fa una intervenció per exposar-los, ni dona cap explicació, ni respon a cap qüestió plantejada per l'oposició.

La resposta, mirant als seus, fou .... vots a favor? En contra? Abstencions? ....... Queda aprovat per majoria absoluta.

Talant?

Com ho qualificarieu?

5 comentarios

Anónimo -

no la foto no es recent, es del 2006

Vicent -

Demòcrata: Es publicaran al BOP, quan es faça ho puc enllaçar. Però no crec que et diga massa pq es publica per capítols.
Jo no tindria inconvenient en publicar-los ací, per conceptes que és més interessant, però els tinc en format paper i és un poc engorrós. Si t'interessa algún area determinada? Si se m'ocurreix alguna cosa ho faré.
A més un altre dia explicaré les coses més importants de la nostra intervenciò en la sessió. Tal vegada algú ens conteste ací.

jo -

Quan es fan votacions sempre mira als seus, no siga cosa que algú no alçe el braç...
En fi, que li anem a fer, es lo que el poble va voler..

''El pueblo vencido jamás estubo unido''

demòcrata -

on es poden consultar els pressupostos ? .
pots publicar-los ací?

Anónimo -

poca vergonya,és lo més fi que se m'ocurreix