Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

Els Bisbes i els Linxs

Amb motiu de la campanya dels Bisbes, hi ha una xicoteta contracampanya a la que em sume, que preten mostrar la discrepància a la blogosfera i enllaçar amb "www.laslinces.blogspot.com". 

Jo personalment estic un poc fart i preferiria passar olímpicament d’unes opinions que sols haurien de tindre importància per als creients, però clar si en lloc d’opiniar sobre com han de viure els fidels també pretenen marcar la forma de viure de tots , doncs per a mi se’n passen tres pobles.

Dic jo que podrien dir: "Exigim als creients que volen viure segons la fé catòlica, que no facen ús de l’abort". Jo entenc eixes directrius, però a la resta de la societat? Ara que també dirien: "No podeu divorciar-se", "ni practicar sexe fora del matrimoni", "ni utilitzar preservatiu", ... I clar la gent acaba contestant a lo Labordeta "A la .....".
 
Així que jo el que recomane és que si no estas d’acord amb com actuen, si tens fé però creus que l’esglèsia va per mal camí, tens una ocasió per a fer que planten l’orella de l’única forma que segur la plantaran, a la propera campanya de la renda.

NO MARQUES LA CASELLA!

PD: Nota aclaratòria. Aquest artícle hauria d’haver eixit fa unes dies, però per dificultats d’administració d’aquest Blog, no ha pogut ser abans. No és la primera vegada que em passa i comence a estar fart. Molt possiblement canviaré de Blog, però ho anunciaré degudament i a més temporalment mantindré els dos. Espere que el canvi siga per a millor.

1 comentario

,,,,,, -

Hola,solo queria saber como se aparean los linces porfavor.Si lo pusieran me harian un gran favor a i soy fan de su pagina wab.
Muchas gracias.