Blogia
La Pobla Llarga 2007-2011

El Mercat

L’assumpte del mercat pot portar més cua, però jo no vull continuar donant-vos la llanda amb eixa qüestió, em consta que és un tema complicat. Únicament dir que cada vegada tinc més clar que s´ha procedit de manera irregular i que la adjudicació és contraria a dret, però això ho hauria de dir el jutge. 

L’Ajuntament ens ha enviat un informe per tal de justificar-se i estudiant els arguments em reafir-me en les nostres posicions. Resulta que fiquen com a referències sentències que no tenen a vore directament amb el nostre assumpte o que quan les analitzes diuen precissament el contrari del que volen defendre, o en informes de organismes de 1.984, basats en criteris que el propi organisme considera que estan totalment superats i que així ho manifesta en informes posteriors, que l’Ajuntament NO menciona.

Per a rematar demanem vore la còpia de la escritura de constitució de la UTE sobre la que s’ha plantejat la problemàtica i ens donen uns fotocòpies sense cap segell notarial, ni signatura de ningún tipus.

Jo crec que entre tanta foscor, està tot molt clar.  

0 comentarios